sobota, 21 lutego 2015

Anja Rubik

 


Hej !

To jest mój pierwszy post na tym blogu. Założyłam go ponieważ poczułam chęć blogowania i szukania różnych ciekawych rzeczy w internecie. Jak pewnie zauważyliście po tytule itp. to będzie blog modowy c: Na pierwszy ogień idzie Anja Rubik, która pojawiła się w dość orginalnym stroju.

Anja Rubik: Anja Rubik:

Jej długi, brązowy płaszcz z futrem raczej jej nie wymładza, wręcz przeciwnie. Jest ona młoda a jak bym jej nie znała powiedziała bym że ma ze 40 lat ! Do tego ubrała jeszcze jasne ogrodniczki z bardzo luźnymi nogawkami zupełnie nie pasuje do botków. Najlepsza z tej stylizacji jest fryzura Anji, bardzo uroczo wygląda w loczkach c: Podsumowując, to nie jest najlepsza stylizacja Anji ale na pewno następna będzie o niebo lepsza ;p

Mam nadzieję że spodoba wam się mój blog c: piszcie w komentarzach jak wam się podoba stylizacja Anji Rubik, bo wiem że każdy ma inny gust i niektórym osobom może się podobać c:

 Zdjęcia ze strony  KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz