niedziela, 22 lutego 2015

Converse All Star

Hej !

Ten post chcę poświęcić trampkami Converse All Star. Dużo osób narzeka na to że niby zwykłe trampki, a takie drogie, pomijając to że większość z takich osób nie miało nigdy na nogach tych butów. Ja osobiście posiadam jedną parę z tych kultowych trampek i zdecydowanie mogę je polecić (choć po 4 miesiącach rozkleiły mi się, ale oddałam do reklamacji i wszystko jest w porządku).

           Znalezione obrazy dla zapytania converse                              Znalezione obrazy dla zapytania converse                                     Converse to nie oszukujmy się drogie trampki, ale zdecydowanie są warte swojej ceny. Dużą zaletą jest to że noga w tych trampkach nie poci się, a nawet jak już to się stanie to nie zmienia to zapachu buta c: Drugą zaletą jest to że podeszwa jest zrobiona z wysokiej jakości gumy i nie ściera się tak szybko jak w trampkach z marketu. To były zalety (nie wszystkie oczywiście) ale jak wiadomo wszystko co ma zalety ma też wady... więc największą wadą converse jest oczywiście cena, choć jak pisałam wcześniej są one jej warte. Wadą może być też to że w niektórych egzemplarzach (np w moich) odkleja się guma, dlatego nie polecam kupować na allegro albo w innych sklepach internetowych, ponieważ nie można wtedy zareklamować ;c. Wiadomo że wtedy są tańsze, ale nawet jak wydacie 50zł mniej to i tak stracicie 100 zł ;c Oczywiście rzadko ta guma odkleja się bo w mojej klasie kilka osób ma converse a tylko mi się rozkleiło ;c (ma się to szczęście c:) Podsumowując trampki Converse All Star to bardzo dobre trampki i zdecydowanie są warte swojej ceny. POLECAM ! c:

Zdjęcia z grafiki google

6 komentarzy:

  1. w te lato mam zamiar sobie kupić te trampki, jeszcze nie jestem pewna, ale raczej kupię. Fajny blog, świetny nagłówek, zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, polecam te trampki c; Dziękuje i pozdrawiam c;

      Usuń
  2. Jak dla mnie nic specjalnego, zwykłe trampki... i tak jak napisałaś bardzo szybko się rozklejają, ja jednak stawiałabym na air max albo new balance :)
    http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie rzeczywiście rozkleiły się po kilku miesiącach... :c ale jeżeli chodzi o air max to zakupiłam i będę testować tylko że myślę że w lato może być za gorąco... A jeżeli chodzi o new balance to na razie nie testowałam i szybko nie przetestuje, ponieważ te buty niestety nie są w moim stylu c: Dziękuje i pozdrawiam c:

      Usuń
  3. Jak napisałaś na początku - trampki jak trampki. Z twojej wypowiedzi wynika, że inne obuwie po pięciu minutach od założenia śmierdzi tak, jakby ktoś do niego narobił. Poza tym, guma w trampkach za dychę musiałaby się ścierać dziesięć razy szybciej, żeby wyjść na tym źle. Oczywiście, jeśli ktoś ma pieniądze, to czemu nie bawić się w znaczki firmowe, etc. Ale osobiście śmieszy mnie każdy, kto twierdzi, że jego ubranie jest lepsze tylko dlatego, że wydał na nie kilkanaście razy więcej pieniędzy. Czego przykładem są moje trampki, z powodzeniem używane już od ponad trzech lat bez rozklejania się, śmierdzenia, czy czego to tam jeszcze się czepiasz. A są to trampki zarówno do szkoły, jak i "do gnoju", a błoto z wybiegu kur fiołkami nie pachnie. No, ale każdy chwali swoje, zwłaszcza, jak ma je za darmo.
    Pozdrawiam,
    Kuroneko spoza-granicy-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem każdy ma swoje zdanie c; I nie chciałam żeby z mojej wypowiedzi wynikało że trampki tańsze są złe tylko że Converse jednak MOIM ZDANIEM są lepsze. Mam nadzieję że rozumiesz c; Dziękuje i pozdrawiam c;

      Usuń