sobota, 11 kwietnia 2015

Nike Air Max

Hei !

Dzisiaj tak jak obiecywałam post o kultowych butach air max c; Te buty naprawdę miało dużo osób... i ja zawsze zastanawiała się dlaczego, przecież to normalne adidasy... Ale okazało się że NIE ! Kiedy pierwszy raz założyłam air max na nogi i wyszłam na ulicę, zobaczyłam że to nie są takie zwykłe adidasy. Są one naprawdę mega wygodne i oczywiście bardzo ładne c; Mam je już od ponad miesiąca i na razie nic mi się z nimi nie stało. Oczywiście mam nadzieje że buty za które dałam 400 zł nie rozwalą nie zaraz... Podoba mi się w nich też to że naprawdę jest dużo rodzajów i kolorów więc jeśli nawet wszyscy będą je mieli, nie wszyscy będą mieli ten sam kolor c; Podsumowując buty Nike Air Max są naprawdę bardzo ładne i wygodne, ale oczywiście ich największą wadą jest cena !

                        Znalezione obrazy dla zapytania air max

zdjęcie z grafiki google

Jeśli macie jakieś pytania lub po prostu chcielibyście popisać c; 
mój e-mail : ninaninnaninnna@gmail.com

2 komentarze:

  1. Przyznam, ze nie sa ta najpiekniejsze buty z firmy Nike, ale kupilam z ciekawosci czarno-biale i sa mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń