wtorek, 14 kwietnia 2015

Ulubieńcy Marca 2015





  

Hei !

Postanowiłam że na blogu co miesiąc będą ulubieńcy miesiąca, tak wiem że jest już 14 kwietnia a ja chce pisać o marcu, ale to nic nie szkodzi c; Jak macie jakieś pomysły co może być w ulubieńcach oprócz tych rzeczy co już mam PISZCIE ! c;

Film miesiąca:
Dary anioła: Miasto Kości - główną bohaterkę gra Lily Collins, którą uwielbiam c; Zwyczajna na pozór nastolatka Clary Fray odkrywa, że należy do niezwykłej kasty Nocnych Łowców, którzy chronią świat przed atakami demonów.

Znalezione obrazy dla zapytania dary aniola
                        
Piosenka miesiąca:
Ellie Goulding - Love me like you do

Znalezione obrazy dla zapytania love me like you do

                           
Jedzenie miesiąca:
Trufle w czekoladzie Wawel

                               
Znalezione obrazy dla zapytania trufle wawel


 Aplikacja miesiąca:
aa - Jest to gra w którą naprawdę grałam bez przerwy. Aktualnie jestem na 51 poziomie c;
            


Zdjęcia z google grafika
                       
Jak chcecie ze mną popisać, macie mój e-mai:
ninaninnaninnna@gmail.com





2 komentarze: