wtorek, 3 marca 2015

LOL

Hej !

Teraz będzie troszeczkę inny post c; ponieważ oglądałam ostatnio film pt.: "LOL" Jest to taki typowy film dla nastolatków. Jest on z 2002 roku i gra w nim Miley Cyrus, więc też dla tego go obejrzałam c: Tak jak pisałam jest to typowy film dla nastolatków, ale ja takie uwielbiam. Tak... ale co ja rozumiem przez to "typowy fillm..." chodzi mi o to że po prostu jest dziewczyna i ona jest w związku, ale potem kończy go i jest ze swoim przyjacielem i na koniec oczywiście happy end c; Oczywiście nie chce wam zbyt dużo zdradzać, bo chcę was zachęcić do obejrzenia go c;

                Znalezione obrazy dla zapytania lol film                     Znalezione obrazy dla zapytania lol film aktorzy

2 komentarze:

  1. Czyżby post się spodobał? <3


    zapraszam do mnie martynkasardynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak c; ale już dawno myślałam jaki film obejrzeć c:

      Usuń