poniedziałek, 2 marca 2015

TMI tag

Hei !

Pomyślałam żeby zrobić troszeczkę inny post, ponieważ chciałam abyście lepiej mnie poznali. Postanowiłam zrobić TMI tag c: Mam nadzieję że się spodoba c:

1. Co masz teraz na sobie?
 Czarne spodnie z  Jeans i jakiś T-shirt

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak <3

3. Czy kiedykolwiek miałaś okropne zerwanie?
Nie c;
 
4. Ile masz wzrostu?
173cm
 
5. Ile ważysz?
ok 50kg

6. Masz jakieś tatuaż?
 Nie

7. Masz jakiś piercing?
W uszach (w jednym 2 c;)
 
8. Ulubiony show?
Top model c;
 
9. Ulubiony zespół?
Arctic monkey <3
 
10. Coś za czym tęsknisz?
Dzieciństwo ;'c

11. Ulubiona piosenka?
Justin Bieber - Common Denominator <3

12. Znak zodiaku?
Baran c;

13. Ulubiony kolor? 
Żółty <3
 
14. Ulubiony aktor?
Nie mam ;/

15. Gdzie idziesz jak jesteś smutna?
Do łóżka ;c

16. Ile minut zajmuję ci prysznic?
ok. 20 min
 
17. Ile zajmuję ci zebranie się do szkoły?
 ok. 30 min

18. Instagram vs. Tumblr  vs. Facebook?
Tumblr'a nie mam ale pomiędzy Instagramem i Facebookiem to nie wiem c;

19. Ostatnia książka jaką przeczytałaś?
Harry Potter i  komnata tajemnic <3

20. Ostatni serial, który oglądałaś?
Ojciec Mateusz <3

21. Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
Brat c;
 
22. Ulubione jedzenie?
Nie wiem... ale lubię tarty owocowe c;

23. Miejsce które chcesz odwiedzić?
Bezludną wyspę <3
 
24. Ulubiona słodycz?
Truskawkowa czekolada Wedla <3
 
25. Na jakim instrumencie grasz?
Nie gram... 

26. Ostatni sport w który grałaś?
Siatkówka c;

27. Ostatnia rzecz którą jadłaś?
 Zapiekanka c;

28. Ostatnia piosenka którą śpiewałaś?
South Blunt System-była chłodna c;

29.Ulubiony wokalista/wokalistka?
Justin Bieber <3
 
30. Ostatni film jaki oglądałaś?
Gwiazd naszych wina c';

Mam nadzieje że się podobał tag i napiszcie mi czy raz na jakiś czas chcielibyście zobaczyć trochę inny post, niekoniecznie tag ale może jacyś ulubieńcy albo Q&A c;


5 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)

    Mam dla Ciebie kwiecisty wianek na sesję (super modny w tym sezonie!) a do tego biżuterię lub kosmetyki. Chcesz? A może post promujący? :) Zapraszam!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, ale nie skorzystam c; ponieważ nie mam za bardzo czasu na konkursy c; Ale wianek piękny c;

      Usuń
  2. Fajny tag <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń