wtorek, 3 marca 2015

Pomadka z Neutrogeny

Hej !

Dziś przychodzę do was z recenzją pomadki z Neutrogeny c;

Znalezione obrazy dla zapytania pomadka z neutrogenyZnalezione obrazy dla zapytania pomadka z neutrogeny

Testowałam tą pomadkę przez całą zimę i jesień c; Osobiście mogę ją polecić, ponieważ błyskawicznie 'odnawia' usta. Może nie ma ona jakiegoś powalającego zapachu, ale to nie jest najważniejsze c; cena też nie jest najlepsza ponieważ koszt takiej pomadki to ok.10 zł, lecz moim zdaniem można zainwestować w nią na zimę c; Szczególnie dla tego że starcza ona na naprawdę długo c;

Zdjęcia z grafiki google

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tej pomadki, obecnie testuję eos'a i wygląda na to że sprawdza się idealnie na zimę :D

    Zapraszam do mnie na konkurs KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo o eos'ach lecz osobiście nie sprawdzałam ich c;

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tej pomadce, ale nie próbowałam jeszcze ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń